Een toernooi kan alleen slagen als er een goede organisatie achter staat , en als er vrijwilligers zijn die helpen. Niet alleen het voetbal gedeelte is belangrijk , maar ook het inmiddels beroemde foodcourt. Afgelopen zaterdag kreeg de organisatie weer van vele kanten lof over dat foodcourt.
De organisatie van dit toernooi is gedaan door een groep mensen , die zich maanden inzetten om 2 dagen te laten slagen. Angelique en Eveline , de dames van het jeugdbestuur. Lucas , de man die alles kan regelen wat je maar wilt. Rene , die naast veel regeltaken ook alle poster , programmaboekje en doeken regelt. Cor , de technische man. Ron ,de specialist in organiseren van evenementen. Patrick , de regelneef om alle ploegen te regelen. En Arno , de man van de website/social media en PR. Deze groep is achter de schermen al maanden bezig.
Dan komt het toernooi er zelf aan. Het beroemde foodcourt moet weer bemand en ingericht worden en de bar en keuken bezetting worden ingedeeld. Het is altijd gevaarlijk om mensen te benoemen , omdat je anders mensen kan vergeten. Dat gaan we dus ook niet doen , want een ieder die zich heeft ingezet , word op waarde geschat door de organisatie en bedankt uit de grond van ons hart.
De scheidsrechters , zonder jullie geen wedstrijden ,bedankt
En of het foodcourt een succes was , op beide dagen goed bezocht en gebruik van gemaakt. Zaterdagmiddag extra opgefleurd met muziek , dankzij sponsor ABC den Hartog . Door bezoekers omschreven als uniek , nergens waren ze zoiets ooit tegen gekomen op een toernooi. Het succes was zelfs zo groot ,dat na afloop van het toernooi letterlijk geen eten meer over was. Alle hamburgers , Kibbeling en Pizza’s waren op.Zelfs in de keuken was er geen patat meer te vinden. Is het foodcourt dan geslaagd , ja zeker!!!
Bijgevoegd enkele leuke foto’s van het foodcourt.
EEN IEDER DIE ZICH OP DEZE DAGEN HEEFT INGEZET , GEWELDIG BEDANKT!!!!!
Gesloten voor reacties