Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Sidebar" sidebar. "sidebar-1" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-1" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Homepage" sidebar. "sidebar-2" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-2" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Footer Widget 1" sidebar. "sidebar-3" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-3" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Footer Widget 2" sidebar. "sidebar-4" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-4" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Footer Widget 3" sidebar. "sidebar-5" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-5" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Search_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()
. in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4408

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Tabs_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Posts_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Homepage_2col_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Homepage_1col_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Homepage_Media_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Tweets_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Flickr_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Facebook_Like_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Subscribe_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
v.v. DFC | DFC ledenvergadering maandag 20 juni a.s. 20.30 uur
Notice: Undefined index: rcommentid in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-content/plugins/wp-recaptcha/recaptcha.php on line 348

Notice: Undefined index: rchash in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-content/plugins/wp-recaptcha/recaptcha.php on line 349

DFC ledenvergadering maandag 20 juni a.s. 20.30 uur

8 juni 2016 1751x bekeken, 1 reactie »

Notice: Undefined variable: post in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-content/themes/DFC/functions.php on line 154

Notice: Trying to get property of non-object in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-content/themes/DFC/functions.php on line 154
DFC ledenvergadering maandag 20 juni a.s. 20.30 uur

DFC leden hebben recht op informatie omtrent het reilen en zeilen van hun vereniging. Het nieuwe seizoen 2016-2017 komt er al weer snel aan, het is belangrijk dat allen komen op de DFC ledenvergadering van maandag 20 juni a.s. om 20.30 uur!

Een ledenvergadering is van groot belang voor ieder DFC lid! Er worden beslissingen genomen die voor de gehele vereniging gelden, niemand uitgezonderd. Hoe ziet het bestuur er uit volgend seizoen, komen er nieuwe spelers, wie gaat er weg? Hoe gaat het financieel, wordt het clubgebouw verder onder handen genomen, krijgen we een nieuwe shirtsponsor ? enz enz.  Een grote opkomst laat zien dat je meeleeft, en belangstelling toont voor de toekomst van je club!

Na een jaar in functie zal voorzitter Arie Heijstek zijn halfjaarlijkse toespraak houden, en vragen beantwoorden van de aanwezigen.

DFC leeft en wordt op 16 augustus a.s. 133 jaar  !

1 reactie

1. Maurice 20 juni 2016 om 19:02 -

Nou, graag tot zo dan :–)

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com