Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Sidebar" sidebar. "sidebar-1" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-1" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Homepage" sidebar. "sidebar-2" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-2" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Footer Widget 1" sidebar. "sidebar-3" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-3" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Footer Widget 2" sidebar. "sidebar-4" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-4" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Footer Widget 3" sidebar. "sidebar-5" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-5" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Search_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()
. in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4408

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Tabs_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Posts_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Homepage_2col_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Homepage_1col_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Homepage_Media_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Tweets_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Flickr_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Facebook_Like_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Subscribe_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
v.v. DFC | (Voorlopige) agenda algemene ledenvergadering 26 november 2012
Notice: Undefined index: rcommentid in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-content/plugins/wp-recaptcha/recaptcha.php on line 348

Notice: Undefined index: rchash in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-content/plugins/wp-recaptcha/recaptcha.php on line 349

(Voorlopige) agenda algemene ledenvergadering 26 november 2012

7 november 2012 1923x bekeken, 2 reacties »

De voorlopige agenda voor de jaarlijkse algemene ledenvergadering van D.F.C. op maandag 26 november 2012 (aanvang 20:30 uur) in het clubgebouw aan de Reeweg Oost te Dordrecht is als volgt:

Voorlopige agenda:

1. Opening;
  2. Ingekomen stukken / mededelingen;
  3. Notulen van de voorjaarsvergadering van 25 juni 2012;
  4. Jaarverslagen :
    – D.F.C.;
    – Jeugd;
    – Sponsorcie;
  5. Jaarverslag penningmeester;
  6. Verslag kascommissie;
  7. Bestuur mededelingen;PAUZE
  8. Bestuursverkiezing:
    Aftredend en niet herkiesbaar zijn de voorzitters Henk Nieboer en Ger Hüsen, accommodatiezaken Peter Louwman en ledenadministratie mw. Willy Versteeg. Het bestuur stelt voor om Maarten Janssen te benoemen als voorzitter en Jack Bakker voor de post accommodatiezaken.Indien de leden of het bestuur kandidaten voor het bestuur wensen voor te stellen moeten zij dit schriftelijk voor de aanvang van de vergadering bij het bestuur indienen. Kandidaatstelling moet minstens door 10 leden geschieden.
  9. Mededeling nieuwe bestuursleden;
  10. Rondvraag;
  11. Sluiting

Namens het bestuur van D.F.C.,
Hennie Voetee – secretaris

1. ger.husen 8 november 2012 om 09:34 -

Willy Versteeg bekleedt de bestuursfunctie van 2e penningmeester. Tevens verzorgde zij de taak van ledenadministrateur. Haar afscheid als bestuurslid betreft dan ook de functie van 2e penningmeester .

2. Jacques de Rooij 13 november 2012 om 13:00 -

Helaas kan ik 26 november niet bij de vergadering aanwezig zijn, ik wens jullie een fijne positieve vergadering.

Ik stem voor Maarten Jansen als nieuwe voorzitter. Een jonge gast die heel veel in zijn mars heeft. Gun hem deze kans en laten we hem allemaal steunen.

Groet,

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com