Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Sidebar" sidebar. "sidebar-1" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-1" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Homepage" sidebar. "sidebar-2" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-2" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Footer Widget 1" sidebar. "sidebar-3" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-3" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Footer Widget 2" sidebar. "sidebar-4" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-4" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: register_sidebar werd verkeerd aangeroepen. Geen id ingesteld voor de argumenten array voor de "Footer Widget 3" sidebar. "sidebar-5" als standaard ingesteld. De id naar "sidebar-5" handmatig instellen om deze melding te verbergen en de bestaande inhoud van de sidebar te behouden. Lees alles over foutopsporing in WordPress voor meer informatie. (Dit bericht is toegevoegd in versie 4.2.0.) in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4676

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Search_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()
. in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-includes/functions.php on line 4408

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Tabs_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Posts_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Homepage_2col_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Homepage_1col_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Homepage_Media_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Tweets_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Flickr_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Facebook_Like_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()

Notice: De aangeroepen constructiemethode voor WP_Widget in Subscribe_Widget is niet meer in gebruik sinds versie 4.3.0. Gebruik in plaats daarvan:
__construct()
v.v. DFC | LEDENVERGADERING (1): Bestuur bekijkt mogelijkheid nieuwe onderscheiding
Notice: Undefined index: rcommentid in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-content/plugins/wp-recaptcha/recaptcha.php on line 348

Notice: Undefined index: rchash in /home/dfc/domains/dfc-dordrecht.nl/public_html/wordpress/wp-content/plugins/wp-recaptcha/recaptcha.php on line 349

LEDENVERGADERING (1): Bestuur bekijkt mogelijkheid nieuwe onderscheiding

16 juni 2009 781x bekeken, Reacties uitgeschakeld voor LEDENVERGADERING (1): Bestuur bekijkt mogelijkheid nieuwe onderscheiding

De algemene halfjaarlijkse ledenvergadering bij DFC was maandagavond een wat tamme gebeurtenis. Slechts 36 leden waren aanwezig. De agenda vertoonde dan ook niet uitgesproken hoogtepunten.

Veel nieuws viel er niet te melden. Of toch…? Bijvoorbeeld het verzoek van voormalig voorzitter Jan van der Straaten om oud-leden van de vereniging met meer dan 40 lidmaatschapjaren voortaan nog een keer te onderscheiden. Duovoorzitter Henk Nieboer wees op de pas aangepaste statuten van DFC, die overigens nog officieel moeten worden goed gekeurd.

“Wij gaan daarin tot een periode van 40 jaar. De suggestie van Jan van der Straaten wordt door ons zeker serieus genomen. Wij denken dan niet in de vorm van een speld, maar aan iets anders. Geloof mij, wij doen hiervoor ons uiterste best.”

Eveneens onderwerp van gesprek tijdens de algemene ledenvergadering was de relatie met ODS, de club die één seizoen na de heroprichting aan de Reeweg-Oost inwoonde. En nu vertrekt naar GSC in de Stadspolders. “Bestuurlijk is het vlekkeloos verlopen,” aldus medevoorzitter Henk Nieboer. “De samenwerking was bijzonder plezierig. Alleen de twee wedstrijden, die wij in de competitie tegen elkaar speelden…. Er waren leden, die ons er op aanspraken.”

Veel lof kreeg ook Fred van Dongen (62) van het bestuur voor de website en het clubnieuws. “Wij hebben de beste website van Dordrecht. Misschien wel van Nederland” , complimenteerde mede-voorzitter Ger Husen. “Alleen gaat Fred het wat rustiger aandoen”.

Peter de Roo neemt een aantal taken van de oud-chef van dagblad de Dordtenaar en het Algemeen Dagblad over, maar het bestuur vraagt nog om verdere ondersteuning. Kandidaten kunnen zich hierbij beschikbaar stellen. Vooral als nieuwsbron voor de jeugdafdeling.

Gesloten voor reacties

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com