Bij Multi-Post aan de Pieter Zeemanweg in Dordrecht wordt alles in gereedheid gebracht voor een megaklus: het personaliseren van de nieuwe openbaar vervoer jaarkaart (OV).
Zo begon vanmorgen in AD De Dordtenaar een groot verhaal met foto over Multi-Post, het Dordtse bedrijf dat sinds enige tijd DFC sponsort met een stevig reclamebord. ,,We hadden net een verbouwing achter de rug, maar de productiehal bleek achteraf te klein voor dit karwei. Daarom moesten we weer slopen en uitbreiden`, vertelt directeur Theo Slingerling (59) in de krant. Zijn bedrijf begon 22 jaar geleden met postverwerking. Dat doet Multi-Post nog altijd maar het onderdeel dat zich bezighoudt met het personaliseren van plastic kaarten is inmiddels groter, aldus AD De Dordtenaar. ,,Op dat terrein zijn we marktleider in Nederland. Met acht op de tien plastic cards die mensen hebben, zoals voor ziektekostenverzekeringen en sportpassen, heeft mijn bedrijf te maken`, zegt de DFC-sponsor. In het artikel in AD De Dordtenaar omschrijft hij zichzelf als ´een Haags schoffie ook al woon ik al ruim dertig jaar in Dordrecht´.
Muilti-Post telt ruim honderd medewerkers en boekt jaarlijks een omzet van 20 miljoen euro. Het bedrijf heeft ook vestigingen op de Nederlandse Antillen en in België. De cards beslaan nu 60 procent van de omzet, de post 40 procent.
BRON AD DE DORDTENAAR030707
Gesloten voor reacties