Ledenvergadering DFC: Ger Hüsen erelid*Peter Louwman lid van verdienste

22 november 2011 1628x bekeken, Reacties uitgeschakeld voor Ledenvergadering DFC: Ger Hüsen erelid*Peter Louwman lid van verdienste

De algemene ledenvergadering van DFC verliep maandag kalm en vlekkeloos. Diverse leden werden speciaal in het zonnetje gezet vanwege hun trouwe en vaak ook onzichtbare trouw en inzet.

Tot zijn grote verrassing werd co-voorzitter Ger Hüsen tot erelid benoemd. Ger: ,,Ik werd totaal verrast door collega-voorzitter Henk Nieboer die het van mij overnam en de vergadering verzocht in te stemmen om mij te benoemen tot erelid van deze historische club.´´

Ook een ander bestuurslid werd gehuldigd. Hoofd-accommodatiezaken Peter Louwman werd met instemming van de vergadering benoemd tot Lid van Verdienste.

Onderscheidingsspelden waren er voorts voor Aad van Luijk (40-jarig lidmaatschap), terwijl Dick de Jong en George van den Heuvel de zilveren speld kregen voor hun lange clubtrouw en inzet voor de club.

De agenda bevatte verder voornamelijk gebruikelijke onderwerpen zoals de jaarverslagen. Na de pauze zou voorzitter Ad Heijsman van ´buurman´ FC Dordrecht en onderscheiden lid van DFC, een toelichting geven op de verhuisplannen van FC Dordrecht. De profclub wil zoals bekend een nieuw stadion bouwen aan de Provincialeweg op de plek waar vroeger een chrysantenkwekerij was gevestigd. Op de huidige stadionlocatie zouden dure woningen worden gebouwd. Ad was echter wegens andere verplichtingen verhinderd maar had in een e-mail aan DFC´s co-voorzitter Ger Hüsen wel een update gegeven van de stand van zaken.

Zoals bekend kan als FC Dordrecht een nieuw stadion betrekt dit leiden tot een herschikking van het huidige sportcomplex aan de Reeweg-Oost waar behalve DFC ook RCD en honkbalclub The Hawks zijn gevestigd. De verhuizing van FC Dordrecht kan dus ook consequenties hebben voor DFC dat dan mogelijkerwijs ook op zoek moet naar een nieuwe locatie.

Gesloten voor reacties