BC DFC (5): Van Adrichem méér dan schoonmaak, méér dan dienstverlening

18 juni 2010 1891x bekeken, Reacties uitgeschakeld voor BC DFC (5): Van Adrichem méér dan schoonmaak, méér dan dienstverlening

Hoofdsponsor Danny van Adrichem zit 25 jaar ´in het vak´. Dat wil zeggen in de schoonmaakbranche. Van Adrichem is een dynamisch dienstverlenend bedrijf dat actief is binnen de industriële reiniging en het traditionele schoonmaakonderhoud. Het houdt zich bezig met drie onderdelen:  Facilitair onderhoud,  Industriële en specialistische reiniging en Zorgverlening.

,,We hebben ruim 500 opdrachtgevers door het hele land en in diverse branches. Van accountantskantoren, bloedbanken, Verenigingen van Eigenaren (VVE), zorginstellingen, uitgevers en bedrijven in het MKB tot vele petrochemische bedrijven. Bij sommige opdrachtgevers is de kwaliteitseis enorm hoog. Al ruim 25 jaar bewijzen we dat we die eisen aankunnen.´´

Op zijn site beveelt het bedrijf zich verder onder meer aan met: ,,Voor aanvang van een opdracht wordt met de opdrachtgevers een werkprogramma gemaakt. Dit wordt als fundament voor de uitvoer van de werkzaamheden gebruikt door zowel de opdrachtgevers als de leidinggevende en de werknemer(s). Hiermee is voor iedereen helder wat er moet gebeuren. Daarnaast bieden wij de flexibiliteit die in deze branche nodig is. Duidelijkheid, korte lijnen en flexibiliteit vormen de kracht van Van Adrichem.´´
 
Kortom een succesvol bedrijf dat als hoofdsponsor van DFC nu ook sportieve successen aan de conduitestaat kan toevoegen. Van Adrichem op de startavond van de Business Club DFC: ,,Toen ik als sponsor begon speelde DFC vierde klas, nu anderhalf jaar later tweede klas. Ik mag dan weinig verstand van voetballen hebben, hieruit blijkt dat ik toch goed kan beleggen´´.
 
Danny van Adrichem weet nog goed hoe hij reageerde toen DFC hem anderhalf jaar geleden benaderde om hoofdsponsor te worden. DFC-kaderlid Pleun van Gelderen fungeerde indertijd als intermediair. Ook ras-DFC´er Jan Breet die tot voor kort bij Van Adrichem werkte, wees hem de weg naar DFC. Zo was Van Adrichem al sponsor van DFC´s hofkapel Bar Gebeure, waarvan Breet één van de oprichters is.
 
,,Wat krijg ik er voor terug, vroeg ik toen ik werd benaderd. Een groot reclamebord op het clubgebouw, de bedrijfsnaam op de shirts en een biertje was het antwoord. Oké heb ik toen gezegd: ik doe het maar alleen als er een Business Club bijkomt. En dat is nu dus ook gelukt´´.
 
Ook hiermee bewijst de hoofdsponsor van DFC trouw te zijn aan zijn zakelijke filosofie. Die is, zo onthulde hij vrijdagavond publiekelijk na een leuke anekdote te hebben verteld uit de tijd dat hij zelf nog met een maat aan tapijtreiniging deed: ´Van Adrichem is méér dan schoonmaak, méér dan dienstverlening!´
 




Gesloten voor reacties