BC DFC (4): ´Door het netwerk kreeg onze hoofdsponsor er al drie klanten bij´

18 juni 2010 1863x bekeken, Reacties uitgeschakeld voor BC DFC (4): ´Door het netwerk kreeg onze hoofdsponsor er al drie klanten bij´

De oprichting van de Business Club is onderdeel van het professionaliseren van de organisatie bij DFC, vindt Bert Boogert van de sponsorcommissie. Die Business Club moet uitgroeien tot een belangrijk zakelijk netwerk voor ondernemend Dordrecht en wijde omgeving.

Momenteel telt DFC ongeveer 60 sponsors en Business-clubleden. Natuurlijk streeft de commissie naar uitbreiding van dit aantal. ,,Zo bieden we een sponsor de mogelijkheid drie relaties mee te nemen naar een bijeenkomst van onze Business Club. Die worden dan weer voorgesteld aan de andere leden. Zo krijg je een heel netwerk. Goed voor de sponsor-ondernemer, goed voor DFC. Zo heeft onze hoofdsponsor Van Adrichem er al drie nieuwe klanten bij gekregen.´´
 
,,Door het netwerk, de lobby bij DFC krijgen sponsors en kandidaat-sponsors meer ingangen. Komen ze makkelijker binnen bij andere ondernemers. Het stimuleert leden ook meer bij de eigen sponsors spullen te gaan halen, kopen. Heeft iemand een nieuwe fiets nodig dan verwijs ik bijvoorbeeld naar Isendoorn. En laten we niet vergeten: DFC wordt er ook wijzer van, het netwerk genereert geld voor de club. Een duidelijke win-win-situatie dus.´´
 
Bedoeling is dat de Business Club vier keer per seizoen een officiële sessie houdt bij DFC. ,,Dat kan zijn rond een wedstrijd van het eerste waarbij we de sportzaal speciaal aankleden. Maar we kunnen bijvoorbeeld ook gezamenlijk per bus vanaf DFC een wedstrijd van Oranje gaan bezoeken. We denken ook aan een Sponsor van de Week. Een bedrijf dat we extra in de schijnwerpers zetten bij een thuiswedstrijd van DFC 1. En met een sponsor die een heel senioren- of jeugdelftal aankleedt zijn we natuurlijk ook altijd heel blij´´, besluit Bert Boogert.
 
*Meer info over de sponsorcommissie en de Business Club DFC: sponsorcie@dfc-dordrecht.nl
 




Gesloten voor reacties