BC DFC (2): Hoofdsponsor Van Adrichem: Je moet schieten om te scoren

18 juni 2010 1137x bekeken, Reacties uitgeschakeld voor BC DFC (2): Hoofdsponsor Van Adrichem: Je moet schieten om te scoren

Hoofdsponsor en initiatiefnemer van de Business Club Danny van Adrichem: ,,Via de Business Club koppelen we ondernemers aan elkaar.´´  Dat levert niet alleen een uitwisseling van ervaringen op, het werkt ook aanvullend. Wie snel een belangrijke handelsrelatie nodig heeft, vindt die in de Business Club of krijgt van clubgenoten een doorverwijzing naar zo´n relatie. Met een variant op het gezegde ´niet geschoten nooit raak´ merkte Van Adrichem op:  ,,Johan Cruyff zei ooit: je moet schieten om te scoren´´.

Volgens Bert Boogert (lid sponsorcommissie) is het de bedoeling dat de Business Club per seizoen minstens vier keer bij DFC een sessie houdt. ,,Zo´n bijeenkomst kan bijvoorbeeld worden aangekleed met het bezoek aan een interland-wedstrijd waarbij we met een bus naar het betreffende station rijden´´.
 
Bert verwees naar de hernieuwde successen van DFC dat vorige maand voor het tweede achtereenvolgende jaar promoveerde en met ingang van het nieuwe seizoen nu uitkomt in de tweede klas van het zaterdagvoetbal. Ook hoofdsponsor Van Adrichem toonde zich verguld met deze succesvolle ontwikkeling. Met een kwinkslag merkte Danny van Adrichem op: ,,Toen ik als sponsor begon speelde DFC vierde klas, nu anderhalf jaar later tweede klas. Ik mag dan weinig verstand van voetballen hebben, hieruit blijkt dat ik toch goed kan beleggen´´.
 
Alle aanwezige (aspirant)leden van de Business Club kregen na afloop een oranje wedstrijdbal. En een actuele lijst met de namen, adressen en zakelijke specialismen van business-clubgenoten. Daarmee zette de Business Club DFC zich meteen op de kaart als dé spin van een zakelijk netwerk met roodwitte draden. Of zoals dat heet in helder Nederland: de daad direct toevoegen aan het woord.
 




Gesloten voor reacties